Nyår!

Nyåret blev inte som vi hade tänkt oss diretkt , det började mysigt hemma hos maria med tjejerna och fixade oss , lagade tacos oså. sen drog jag tilla lowis och adde hem till lowis ett tag tills vi drog på nån fest i ljura men hann bara va där i 10 minuter innan det blev bårk och polisen kom , så då drog vi till klocket där vi skulle va hos jonathan men när vi kom tid hade han inte kommit hem än så vi firade vårat 12 slag på en parkering i klocket, mycket mysigt! eller inte. men sen kom vi in till han tillslut ooch va där ett tag och sen drog vi hem.
vaknade klockan halv 3 idag, har nog aldrig sovit så länge. så nu sitter jag och väntar på maten och sen ska jag nog träffa dom andra lite . här kommer några bilder från igår. puss

maria steker köttfärs :)

12 slaget på oarkeringen  haha


jag och baby<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0