...

Är i deprission idag. Min baby är på väg till danmark och är snart vid gränsen så jag kommer inte ens kunna ringa honom när jag vill :(  går fortfarande runt i min pjamas.. har ätit lunch och nu har jag bäddat ner mig i min säng igen. Har ingen lust att hitta på nått men har ingen lust att ligga hemma heller. Jobbigt. Ska nog hem till pappa ett tag iallafall och sen tar jag nog bussen tillbaks till smedby igen. Ska sova lite snart tror jag. 
Haha bäbisen och jag hade tråkigt igår så vi körde lite jeopardy frågor haha, så skulle  jag fråga han en fråga och kategorin var Djuret i sången, frågan va: Detta djur jagar sin svans men får inte fatt'en.
Adde svarar: Grodan tror jag!   HAHA min älskling <3 (svaret va såklart katten) Ne nu blev jag på bättre humör så jag tror jag ska fixa mig lite ist för att sova, måste rycka upp mig!

Mysig bild från imorse <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0